Support

Hier vind je antwoorden op veel gestelde vragen en informatie over garantie, onderdelen en gebruiksaanwijzingen. Je kunt je vraag ook stellen via het contact formulier op de contact pagina. Wij helpen je graag!

Kies een categorie

Garantie / onderdelen
Bestellen onderdelen

Onderhoudsets, losse pompen en filters kun je bestellen bij je zwembad leverancier of neem voor meer informatie contact met ons op via het contactformulier.

Beperkte garantie

Polygroup maakt producten van de beste kwaliteit die we kunnen bieden. Al onze producten worden geïnspecteerd op materiaal- en constructiefouten voordat ze de fabriek verlaten. Polygroup biedt gedurende 90 dagen vanaf de aankoopdatum garantie voor de reparatie of vervanging van zwembadproducten. De voorwaarden gelden alleen voor de originele koper. Deze beperkte garantie is niet geldig zonder aankoopbewijs.

In het geval van een garantie claim vragen wij je om het contactformulier in te vullen, de optie klacht/garantieaanvraag te selecteren en een video/afbeelding van de klacht tezamen met de aankoopbon naar ons te sturen. Indien het een fabrieksfout betreft sturen wij je het onderdeel of vervangend product toe. In alle andere gevallen zullen wij met je overleggen hoe we het beste kunnen helpen zodat je zo snel mogelijk weer kunt genieten.

Gebruiksaanwijzingen
Overige handleidingen

Hier kun je doorlinken naar handleidingen van onze filterpompen en zwembadaccessoires of stuur ons een email via het contactformulier

Elite Frame Zwembad

De complete gebruiksaanwijzing kun je hier downloaden. De instructie video vind je op deze pagina.

Quick Set Zwembad

De complete gebruiksaanwijzing kun je hier downloaden. De instructie video vind je op deze pagina.

 

Active Frame Zwembad

De complete gebruiksaanwijzing kun je hier downloaden. De instructie video vind je op deze pagina.

Veelgestelde vragen
Waar vind ik de gebruiksaanwijzing?

De gebruiksaanwijzing en evt instructie video kun je terugvinden bij de informatie van het product op deze site.

Wat is er nodig voor de ondergrond ter voorbereiding van het opzetten van mijn zwembad?

Kies een vlak gebied (waterpas) en verwijder alle rommel, takjes, steentjes, etc. Kies GEEN gebied dat onder elektrische kabels, bomen of binnen 4,57 m van een huis of gebouw bevindt.
Het zwembad moet minimaal 1,83 meter van stopcontacten staan.
Neem contact op met de lokale netbeheerder om te controleren of er geen kabels, telefoonkabels, gasleidingen, etc. onder het gekozen gebied liggen. Het niet opvolgen van de stappen kan leiden tot een ongelijk zwembad als het gevuld is met water, waardoor het zwembad naar één kan kan gaan hellen en inklappen. Je zwembad moet recht en verticaal op de grond staan. Als uw zwembad helt, kan het zijn dat de ondergrond niet vlak is en moet je het zwembad opnieuw opzetten.

Hoe maak ik mijn zwembad winterklaar?
  1. Maak het zwembadwater grondig schoon.
  2. Verwijder de skimmer (indien van toepassing) en alle andere accessoires die zijn aangesloten op het verbindingsstuk met schroefdraad. Vervang indien nodig het zeefje. Zorg ervoor dat alle accessoires en onderdelen schoon en volledig droog zijn voordat je ze opbergt.
  3. Haal de inlaat- en uitlaatfitting uit de binnenkant van het zwembad (indien van toepassing)
  4. Verwijder de ladder (indien van toepassing) en berg deze veilig op. Zorg ervoor dat de ladder volledig droog is voordat je deze opbergt.
  5. Verwijder de slangen die de pomp en het filter verbinden met het zwembad.
  6. Voeg de juiste chemicaliën toe aan het water om de winter door te komen. Vraag uw lokale zwembadverkoper welke chemicaliën u moet gebruiken en hoe. Dit kan per regio enorm verschillen.
  7. Dek het zwembad af met een PolygroupTM zwembadhoes. BELANGRIJKE OPMERKING: De PolygroupTM ZWEMBADHOES IS GEEN VEILIGHEIDSHOES.
  8. Reinig de pomp, de filterbehuizing en de slangen en laat de pomp leeg. Verwijder de oude filtercartridge en gooi deze weg. Zorg ervoor dat je voor het volgende seizoen alvast een cartridge hebt liggen.
  9. Berg de pomp en de filteronderdelen binnen op, op een veilige en droge locatie waar de temperatuur bij voorkeur hoger dan 0°C en lager dan 40°C blijft.
Hoe claim ik garantie?

In het geval van een garantie claim vragen wij je om het contactformulier in te vullen, de optie klacht/garantieaanvraag te selecteren en een video/afbeelding van de klacht tezamen met de aankoopbon naar ons te sturen. Indien het een fabrieksfout betreft sturen wij je het onderdeel of vervangend product toe. In alle andere gevallen zullen wij met je overleggen hoe we het beste kunnen helpen zodat je zo snel mogelijk weer kunt genieten.

Waar kan ik losse onderdelen bestellen?

Nieuwe filters, onderhoudsets en pompen kun je bestellen bij je verkooppunt. Hier kunt u ook online bestellen.

Hoe repareer ik een lek in het zwembad?

Bij je zwembad is een reparatie plakker geleverd die je kunt gebruiken voor het afdichten van kleine lekkages. Kijk op deze instructie video hoe dat werkt.

Hoe zet ik mijn frame zwembad op?

Kijk voor een uitgebreide instructie in de meegeleverde gebruiksaanwijzing. Je kunt de gebruiksaanwijzing ook downloaden op de productpagina zwembaden. Een video uitleg vind je hier.