Hier vind je antwoorden op veel gestelde vragen en informatie over garantie, onderdelen en gebruiksaanwijzingen. Je kunt je vraag ook stellen via het contact formulier op de contact pagina. Wij helpen je graag!
Onderhoudsets, losse pompen en filters kun je bestellen bij je zwembad leverancier of neem voor meer informatie contact met ons op via het contactformulier.
Polygroup maakt producten van de beste kwaliteit die we kunnen bieden. Al onze producten worden geïnspecteerd op materiaal- en constructiefouten voordat ze de fabriek verlaten. Polygroup biedt gedurende 90 dagen vanaf de aankoopdatum garantie voor de reparatie of vervanging van zwembadproducten. De voorwaarden gelden alleen voor de originele koper. Deze beperkte garantie is niet geldig zonder aankoopbewijs.
In het geval van een garantie claim vragen wij je om het contactformulier in te vullen, de optie klacht/garantieaanvraag te selecteren en een video/afbeelding van de klacht tezamen met de aankoopbon naar ons te sturen. Indien het een fabrieksfout betreft sturen wij je het onderdeel of vervangend product toe. In alle andere gevallen zullen wij met je overleggen hoe we het beste kunnen helpen zodat je zo snel mogelijk weer kunt genieten.
Hier kun je doorlinken naar handleidingen van onze filterpompen en zwembadaccessoires of stuur ons een email via het contactformulier
De gebruiksaanwijzing en evt instructie video kun je terugvinden bij de informatie van het product op deze site.
Kies een vlak gebied (waterpas) en verwijder alle rommel, takjes, steentjes, etc. Kies GEEN gebied dat onder elektrische kabels, bomen of binnen 4,57 m van een huis of gebouw bevindt.
Het zwembad moet minimaal 1,83 meter van stopcontacten staan.
Neem contact op met de lokale netbeheerder om te controleren of er geen kabels, telefoonkabels, gasleidingen, etc. onder het gekozen gebied liggen. Het niet opvolgen van de stappen kan leiden tot een ongelijk zwembad als het gevuld is met water, waardoor het zwembad naar één kan kan gaan hellen en inklappen. Je zwembad moet recht en verticaal op de grond staan. Als uw zwembad helt, kan het zijn dat de ondergrond niet vlak is en moet je het zwembad opnieuw opzetten.
In het geval van een garantie claim vragen wij je om het contactformulier in te vullen, de optie klacht/garantieaanvraag te selecteren en een video/afbeelding van de klacht tezamen met de aankoopbon naar ons te sturen. Indien het een fabrieksfout betreft sturen wij je het onderdeel of vervangend product toe. In alle andere gevallen zullen wij met je overleggen hoe we het beste kunnen helpen zodat je zo snel mogelijk weer kunt genieten.
Nieuwe filters, onderhoudsets en pompen kun je bestellen bij je verkooppunt. Hier kunt u ook online bestellen.
Bij je zwembad is een reparatie plakker geleverd die je kunt gebruiken voor het afdichten van kleine lekkages. Kijk op deze instructie video hoe dat werkt.